Umożliwia spanie jednej osobie, bez konieczności spania lub logowania innych osób na serwerze.
0 polubień
18 pobrań
Ponieważ nie mogę uzyskać dostępu do mojego starego konta, musiałem założyć to. Będę aktualizował wtyczkę dla wszystkich wersji Minecrafta, które ukazały się podczas mojej nieobecności.
W przypadku wersji Minecraft starszych niż 1.12 pobierz tutaj odpowiednią wersję SPS dla swojej wersji MC... http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/singleplayersleep/
Wstęp:
Po pierwsze, obserwuję kilku pustelników i po zobaczeniu, jak mają problemy z blokiem poleceń uśpienia dla jednego gracza, deszcz wszystko psuje. Postanowiłem zrobić tę prostą wtyczkę.
Opis produktu:
Kiedy gracz kliknie łóżko prawym przyciskiem myszy, wtyczka wyświetli komunikat „śpi [ANULUJ]”, jeśli nikt nie kliknie przycisku Anuluj, po 10 sekundach wtyczka przesunie czas do następnego ranka. w ten sposób nie ma to wpływu na dzień i trudność. Wtyczka sprawdza również burze i jeśli gracz posiada uprawnienia, usunie je. Istnieje również pozwolenie na polecenie Anuluj.
Nowa funkcja od 2.13.31, DaySkipper: Gracz z czarnym łóżkiem i uprawnieniem sps.dayskipper może pominąć dzień na noc, może także potrzebować elementu o nazwie DaySkipper w config.yml.
Nowa funkcja począwszy od wersji 2.13.43, obsługa pseudonimów z VentureChat i Essentials, obejmuje także obsługę RGB dla tych pseudonimów.
Nowa funkcja od 2.13.44, kolory w wiadomościach o uśpieniu. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz nowy plik config.yml, może być konieczne pobranie go ze słoika.
Przykłady wiadomości do spania:
# Kody kolorów są teraz dostępne w wiadomościach o uśpieniu, przykład:
# Format RGB to §xFF00FF (§xFFFFFF
# Z PRZODU MUSI BYĆ KOD KOLOROWY
Sleepmsg1: §xFFFFFF
Sleepmsg2: §xFFFFFF
Sleepmsg3: <ŻÓŁTY>Ciiii! §xFFFFFF
Sleepmsg4: §xFFFFFF
Sleepmsg5: §xFFFFFFNIE JEDEN
Obsługiwane języki:
# Dostępne języki čeština (cs_CZ), Deutsch (de_DE), Angielski (en_US), Español (es_ES), Español (es_MX), Français (fr_FR), Italiano (it_IT), Magyar (hu_HU), 日本語 (ja_JP), 한국어 (ko_KR), Lolcat (lol_US), Melayu (my_MY), Nederlands (nl_NL), Polski (pl_PL), Português (pt_BR), Русский (ru_RU), Svenska (sv_SV), Türkçe (tr_TR), 中文(简体) (zh_CN ), 中文(繁體) (zh_TW)
Znane konflikty:
Poinformowano mnie, że zezwolenie Essentials „essentials.sleepingignored” koliduje z uprawnieniami SPS.
Wiadomości.yml:
# NIE ZMIENIAJ WERSJI
wersja: 1.0.1
# Ustaw tutaj losowe wiadomości dotyczące snu „sleepmsg#:
# Nie zapomnij o spacji pomiędzy : i początkiem wiadomości.
# Kody kolorów są teraz dostępne w wiadomościach o uśpieniu, przykład:
# Format RGB to §xFF00FF (§x§F§F§F§F§F§F
# weź kod szesnastkowy, zamień znak skrótu na §x, a następnie umieść § przed każdym znakiem w kodzie szesnastkowym.
# Z PRZODU MUSI BYĆ KOD KOLOROWY
wiadomości:
spać:
liczba: 5
wiadomość_1: §xFFFFFF
wiadomość_2: §xFFFFFF
wiadomość_3: <ŻÓŁTY>Ciii! §xFFFFFF
wiadomość_4: §xFFFFFF
wiadomość_5: §xFFFFFFNIE JEDNEGO
przeskok:
liczyć: 2
wiadomość_1:
wiadomość_2: §xFF0000
Uprawnienia:
Jeśli gracz jest jedynym graczem online, łóżko działa normalnie, ponieważ funkcja uśpienia działa przed 10 sekundowym opóźnieniem.
konfiguracja.yml:
# NIE ZMIENIAJ WERSJI
wersja: 1.0.9
#
# Zmień na false, aby zatrzymać automatyczne sprawdzanie aktualizacji.
auto_update_check: prawda
#
# Ustaw na true przed wysłaniem dziennika dotyczącego problemu.
# Rejestruje dane śledzenia wymagane do określenia, gdzie występują błędy.
debugowanie: fałsz
#
# Ustaw używany język, en_US, nl_NL, lol_US, fr_FR, de_DE, zh_CN, cs-CZ, pt_BR
język: en_US
#
# Ustaw światy na czarnej liście. W nazwach rozróżniana jest wielkość liter. Świat nie jest równy światu
czarna lista:
sen: świat_nether, świat_koniec
dayskip: świat_nether, świat_koniec
#
# Czy transmisje powinny odbywać się na cały świat, czy na cały serwer? (Powinno być prawdziwe dla multiwersu)
transmitowanie_per_świata: prawda
#
# Czy SPS powinien zresetować statystykę time_since_rest dla wszystkich graczy na świecie, w którym znajduje się śpiący gracz?
reset_insomnia: fałsz
#
# Włącza fantazyjne kolory ANSI w konsoli.
kolorowa_konsola: prawda
#
# Ustaw, czy chcesz, aby gracz zatrzymywał deszcz, gdy nie jest noc.
clearrain_enabled: fałsz
#
# Jeśli to prawda, spowoduje to wyłączenie wszystkich wiadomości rozgłoszeniowych i umożliwienie każdemu spania.
nieograniczony sen: fałsz
#
# Ustaw czas budzenia, wczesny (23000) lub normalny (24000)
pobudka: NORMALNA
#
# Opóźnienie między snem a zmianą na dzień, w sekundach. Minimum 1, polecam 10.
opóźnienie snu: 10
#
# Włącz (prawda) lub wyłącz (fałsz) Dayskipper
Enabledayskipper: fałsz
# Opóźnienie między żądaniem pominięcia dziennego a zmianą na noc, w sekundach. Minimum 1, polecam 10.
opóźnienie pominięcia: 10
# Jeśli to prawda, wyłączy to możliwość anulowania DaySkippera przez graczy
nieograniczonydayskipper: fałsz
# Wymagaj przedmiotu DaySkipper
dayskipperitemrequired: true
#
# Ustaw kolor tekstu łącza [ANULUJ] w wiadomościach rozgłoszeniowych. Sformatuj CZERWONY
# Kolory: AQUA, CZARNY, ZŁOTY, SZARY, NIEBIESKI, ZIELONY, CZERWONY, ŻÓŁTY, BIAŁY
# DARK_AQUA, DARK_BLUE, DARK_GRAY, DARK_GREEN, DARK_RED, DARK_PURPLE, LIGHT_PURPLE
# MAGICZNE, POgrubione, Przekreślenie, PODKREŚLENIE, KURWA, ZRESETUJ
anulujkolor: CZERWONY
anulujkolor wspornika: ŻÓŁTY
# Kolor wiadomości uśpienia, patrz wyżej
senmsgkolor: BIAŁY
# Kolor nazwy gracza, patrz wyżej
nazwa graczakolor: BIAŁY
#
# Ustaw na true, aby SPS anulował sen, jeśli gracz opuści łóżko.
exitbedcancel: fałsz
# Ustaw, czy będzie wyświetlane anulowanie, czy nie.
display_cancel: prawda
# Ustaw na true, aby transmitować „
# Ustaw na false, aby nie rozgłaszać tej wiadomości.
anuluj transmisję: prawda
#
# Ustaw limit czasu w sekundach, jaki gracz musi odczekać pomiędzy ponowną próbą zaśnięcia.
# Zapobiega to spamowaniu czatu przez użytkownika wiadomościami usypiającymi.
# Ustaw na 0, aby wyłączyć.
limit snu: 60
# Ustaw limit czasu w sekundach, jaki gracz musi odczekać pomiędzy ponowną próbą anulowania.
# Zapobiega to spamowaniu czatu przez użytkownika wiadomościami o anulowaniu.
# Ustaw na 0, aby wyłączyć.
limit anulowania: 60
#
# Ustaw, czy gracz powinien być informowany, że musi być noc.
notifymustbenight: fałsz
#
# Czy SPS powinien używać nazwy wyświetlanej gracza (true) lub nazwy użytkownika (false), jeśli nie ma ustawionego pseudonimu?
przydomek:
używana nazwa_wyświetlana: prawda
#
# Ustaw na true, aby używać losowych wiadomości snu.
randomsleepmsgs: prawda
Polecenia:
/sps - shows help /sps reload – ponownie ładuje konfiguracje. /sps aktualizacja — sprawdza dostępność aktualizacji. /sleep - polecenie uśpienia zamiast korzystania z łóżka, wymaga pozwolenia. /spscancel - anuluje sen lub przeskok, jeśli którykolwiek z nich jest zaplanowany. /dayskip - polecenie przeskoku dnia zamiast korzystania z łóżka, wymaga pozwolenia.
Aby uzyskać pomoc, możesz publikować problemy i sugerować pomysły na moim Discordzie serwer .
Licencja:
Licencja MIT
Ta wtyczka wykorzystuje bStats do zbierania anonimowych statystyk
Wkład:
Ta wtyczka jest oprogramowaniem typu open source; możesz zobaczyć kod źródłowy na githubie . Możesz tam otwierać problemy lub przesyłać żądania ściągnięcia.
Jeśli Ci się spodoba, sprawdź moją inną wtyczkę,
Tryb pojedynczego gracza: Sen
,
Nie, Enderman, Smutek
,
DragonDropElytra
,
Shulker Respawner
,
Klucz obrotowy . Najważniejsze informacje dotyczące stacji roboczej Villager ,
Udało się!