Zadania
to łatwa w użyciu wtyczka serwerowa typu open source, która pozwala zanurzyć odwiedzających w wyzwaniach stworzonych przez Ciebie! Gracze mogą podejmować się wielu zadań jednocześnie, kończąc je, aby zdobyć wspaniałe nagrody i elementy do odblokowania. Od umieszczania bloków na szczytach gór po zabicie stu szkieletów w Halloween — kombinacje są ograniczone tylko twoją wyobraźnią!
Edytor w grze!
Prawie wszystko można skonfigurować za pośrednictwem czatu. Gracze mogą akceptować Twoje zadania poprzez GUI ekwipunku, jeśli zostało to skonfigurowane. Odwiedź nasze
dokumentacja
aby dowiedzieć się więcej!
Pomocni NPC!
Zadania mogą być zlecane przez NPC-ów za pomocą
Obywatele 2
Lub
ZNPC Plus
! Gracze mogą także rozmawiać, dostarczać przedmioty lub zabijać NPC, jeśli sobie tego życzysz.
Mieszkaniec
skrypty można także uruchamiać podczas zadań!
Kreatywne zadania!
Cele obejmują dostarczanie przedmiotów i zaklinanie, zabijanie mobów/graczy i docieranie do miejsc w określonym czasie. Zainstalować
moduły
dla MythicMobs i nie tylko, lub skorzystaj z naszego API, aby zakodować własne!
Olśniewające nagrody!
Daj przedmioty, doświadczenie, uprawnienia i/lub korzyści z innych wtyczek! Tabele liderów są dostępne, jeśli zdecydujesz się rozdać punkty Quest.
Wyjątkowy styl!
Akcje powodują uderzenia piorunów, efekty mikstur, roje tłumów, głód, teleportację i wiele więcej! Warunki zmuszają graczy do dosiadania stworów lub pozostania w środku
ŚwiatGuard
regiony.
Przyciągnij uwagę!
Gdy zadania stają się dostępne, NPC pokazują nad swoimi głowami konfigurowalny efekt cząsteczkowy. Dodaj więcej przyciągających wzrok efektów za pomocą
wtyczka mostkowa
.
Wsparcie językowe!
Prawie każdą pisemną część Zadań można zmienić, łącznie z formatowaniem menu. Każdy może przesłać tłumaczenie za pośrednictwem
nasza strona Crowdin
!
Dodatkowe funkcje można odblokować za pomocą innych wtyczek, które można znaleźć
Tutaj
! Niestandardowe cele, nagrody i wymagania można dodawać za pomocą wielu popularnych modułów
Tutaj
. Dla
Dynmap®
lub redaktor
graficzny interfejs użytkownika
wsparcie, zobacz
Tutaj
.