Trzymaj swój ekwipunek w skrzyni, gdy umrzesz!
1 polubień
36 pobrań
Trzymaj ekwipunek gracza w skrzyni (najbardziej martwej), gdy ten umrze. Deadchest jest umieszczany w miejscu, w którym gracz umiera, z holograficznym tekstem z właścicielem i licznikiem czasu pozostałego do zniknięcia skrzyni! Po upływie czasu skrzynia wraz z całą zawartością zostaje zniszczona.
Możesz edytować czas trwania martwych skrzyń, możesz także tworzyć skrzynie bez timera (skrzynia Infinity). Skrzynia może być prywatna (może ją otworzyć tylko właściciel martwej skrzyni lub administrator) lub publiczna (każdy może ją otworzyć i pobrać zawartość).
Trzymaj ekwipunek gracza w skrzyni, gdy ten umrze.
Od wersja 4.5.0 , DeadChest używa bStats do zbierania anonimowych danych w celu tworzenia statystyk dla wtyczki.
Rozkaz | Opis | Pozwolenie |
/dc przeładuj |
Załaduj ponownie wtyczkę |
martwa skrzynia.admin |
/dc usuń |
Usuń wszystkie martwe skrzynie bieżącego gracza |
martwa skrzynia.usuń.własną |
/dc usuń (nazwa gracza) |
Usuń wszystkie martwe skrzynie gracza |
martwa skrzynia.usuń.inne |
/dc usuńnieskończoność |
Usuń wszystkie nieskończone skrzynie |
martwa skrzynia.admin |
/dc usuń wszystko |
Usuń wszystkie martwe skrzynie |
martwa skrzynia.admin |
lista /dc |
Lista wszystkich martwych skrzyń bieżącego gracza |
deadchest.list.own |
/dc lista wszystkich |
Lista wszystkich martwych skrzyń |
martwa skrzynia.list.inne |
/dc lista (nazwa gracza) |
Lista wszystkich martwych skrzyń gracza |
martwa skrzynia.list.inne |
/dc GiveBack (nazwa gracza) |
Zwróć mu najstarszy, martwy ekwipunek gracza |
martwa skrzynia.oddaj z powrotem |
deadchest.generate: Umożliwia graczowi generowanie martwych skrzyń
deadchest.chestPass: Pozwala graczowi zdobyć wszystkie martwe skrzynie
deadchest.infinityChest: Pozwala graczowi mieć nieskończoną skrzynię
Po prostu przeciągnij i upuść DeadChest.jar do pliku wtyczek i uruchom serwer. W folderze plugin/deadchest znajdziesz 3 pliki:
config.yml: Plik do edycji konfiguracji wtyczki (powinieneś go otworzyć i umieścić żądane parametry!)
locale.yml: plik językowy, domyślnie angielski, możesz edytować ten plik na żądany język
ChestData.yml : Nie otwieraj ani nie edytuj tego pliku, to tutaj przechowywane są wszystkie dane dotyczące wtyczki.
deadchest.log : tutaj możesz śledzić wszystkie wydarzenia z Deadchest.
Proszę przeczytać Często zadawane pytania jeśli będziesz miał jakieś kłopoty. Jeśli znajdziesz jakiś problem, zgłoś go GitHub Lub Niezgoda
Poniżej znajdziesz listę wszystkich moich wtyczek. Wszystkie są zaktualizowane do najnowszej wersji i starają się zapewnić najlepszą możliwą jakość.
Udało się!